Pasiūlyk savo automobilį
Pasiūlyk auto
Automobilio nuotraukos:


Meiliai Kaduliu vadinamą Opel Kadett Marius ėmė puošti po avarijos Airijoje.

Meiliai Kaduliu vadinamą Opel Kadett Marius ėmė puošti po avarijos Airijoje.

Mūsų straipsnio herojus, neseniai atšventęs savo 22-ąjį gimtadienį, kaunietis Marius prieš metus liejo prakaitą Airijoje. Plušo, nes norėjo grįžęs nebevaikščioti pėsčias, o sėsti prie automobilio vairo ir vaikytis vėją. Aplinkybės taip susiklostė, kad vietoj išsvajotos Honda CRX teko ieškotis šio to… pigesnio.

„Vaikščiodamas mašinų prigrūstame Kauno automobilių turguje aptikau per dvi vietas „naglai“ pastatytą ryškiai geltoną Opelį. Taip ir sustingau, labai patiko, nenorėjau toliau tęsti mašinos paieškos, – prisiminimais dalijosi Marius. – O ir kaina buvo tinkama“. Už 87-ųjų Opel Kadett GSI su 2 l varikliu tąsyk teko pakloti 1300 eurų. „Iš aplinkinių ir pažįstamų žmonių sulaukiau neigiamų replikų, jog išmečiau pinigus į balą, labai permokėdamas už tokį seną automobilį“. Nekreipęs dėmesio į jokias sklindančias kalbas Marius jautėsi laimingas įsigijęs mašiną, dėl kurios Airijoje vargo savo paties rankomis ir kojomis.

Pakeitimai

Marius automobilį įsigijo iš kito tautiečio rankų jau su atliktais tiuningo darbais. Sportinė Kadett versija buvo pagražinta šoniniais slenksčiais, patobulintu galiniu buferiu. Tuo metu ant Opel puikavosi oro paėmimo angomis padailintas variklio dangtis bei primerktos „akys“. Dabar šių elementų nebelikę. Kodėl – atsakysime vėliau. Šeimininko švelniai „kaduliu“ vadinamo automobilio priekinius sparnus puošia ertmės, primenančios plėšrios žuvies žiaunas. Opel Kadett GSI ratus puošia 15 colių lengvojo lydinio ratlankiai. 85 kW galios variklis tobulintas beveik nebuvo, sumontuota tik laisvo išmetimo sistema bei sportinis Green oro filtras.

Nuotykiai

Įdomybės prasidėjo vos nusipirkus automobilį. Iš karto ėmė streikuoti vienas iš Opel Kadett cilindrų. Problema pasirodė nesanti rimta – pakako pakeisti susidėvėjusį uždegimo žvakės laidą. Vėliau Mariui gimė mintis su kaduliu šiek tiek pakeliauti.

Iškart po Naujųjų metų vaikinas su draugais išsiruošė savo transportu į Airiją. Svečia šalis nebuvo labai svetinga geltonajam Opeliui. Lėkdamas nemažu greičiu Marius neįveikė posūkio ir automobilio priekiu apkabino pakelės stulpą. Pats liko sveikas, tačiau Kadetto „nosis“ buvo sumalta visiškai. Būtent po šios avarijos ir buvo pakeistas tiuninguotas variklio dangtis bei originalus GSI priekinis buferis. Avarijoje sumaitotas automobilis buvo remontuojamas Airijoje, nes Mariui išmesti jį į metalo laužą buvo gaila. Draugų padedamas vaikinas per didelius vargus užsienio šalyje rado lietuvį „meistriuką“, sugebėjusį prikelti kadulį. Vis dėlto abejotinos reputacijos mechaniko atlikti darbai nebuvo kokybiški, nes avarijos padariniai dar jaučiami. „Reikėtų pakeisti visą automobilio priekį, nes jis nėra idealiai ištiesintas“, – atviravo Marius.

Širdyje lenktynininkas

Marius, priklausantis GSI klubui, nuolat dalyvauja susitikimuose, kurių metu vyksta slalomo varžybos. Su savuoju Kadettu ne kartą yra dalyvavęs neoficialiose drag lenktynėse. Greičio troškulio numalšinti negalintis vaikinas pradėjo dalyvauti mėgėjiškame kartingų čempionate. Startavęs tik 4-iuose etapuose, Opel šeimininkas didžiuojasi Molo GP Kaune rugsėjo mėnesį vykusiame etape iškovojęs savo pirmąją pergalę. Kol kas svarbiausią savo, kaip lenktynininko, laimėjimą Marius norėtų skirti vienai merginai vardu Lina.

Nuolat garaže prie savojo Opel Kadett mėgstantis pasikrapštyti vaikinas ateityje galvoja įsigyti automobilį, varomą galiniais ratais. Paklaustas, ar jau žino kokį konkretų modelį, Marius atsakė galvojąs apie Nissan 200 SX, tačiau kaip bus – parodys ateitis. Galbūt pamatysime dar vieną entuziastą, adrenalino fanatiką, dalyvaujantį Lietuvoje populiarėjančiose Slydimo (Drift) varžybose.