Pasiūlyk savo automobilį
Pasiūlyk auto
Automobilio nuotraukos:


RSX Type-S vairo ir pajuskite jūsų kūną užplūstančią adrenalino bangą

Kompiuterinių žaidimų herojus

„Atsisėskite prie RSX Type-S vairo ir pajuskite jūsų kūną užplūstančią adrenalino bangą. Užkariaudami negailestingus vingius pajuskite, kas yra tikrasis Kelio Karalius!“ – tokiu šūkiu pasitinkami lankytojai, užklydę į Acura interneto puslapį. Skamba išties drąsiai ir patraukliai.

Acura RSX Type-S – automobilis, dažnam lietuviui pažįstamas tik iš kompiuterinių žaidimų. Galbūt dėl to, jog šios markės modeliai gaminami tik Japonijos ir JAV rinkai.
Viena itin gražia mėlyna spalva tviskanti Acura RSX Type-S skrajoja ir Lietuvos keliais. Jos savininkas – Mindaugas Neliubšys – 2006 metų NEZ žiedinių lenktynių čempionato S-1600 klasės nugalėtojas. Nekyla jokių abejonių dėl šio jauno ir greito lenktynininko sugebėjimų valdyti šį sportinį automobilį.

Honda gerbėjas

Mindaugas, laisvalaikiu aktyviai besidomintis automobilių dizainu bei koncepciniais modeliais, yra ištikimas Japonijoje gaminamoms Hondoms. Automobilių sporto mėgėjai turbūt žino, jog varžybose M. Neliubšys daugelį varžovų lenkia su antrosios kartos Honda CRX, o į gatves išrieda sėdėdamas prie naujesnio, trečiosios kartos CRX modelio vairo.
Nežinantiems galima priminti, jog Acura modeliai taip pat gaminami Honda kompanijos. Visai panašiai kaip Toyotai priklausantys Lexus ar prabangieji Nissan Infiniti.

Pirko Amerikoje

2003-iųjų Acura RSX Type-S buvo nupirkta Amerikoje. Mėgstantis originalumą Mindaugas ėmėsi tobulinti ir gražinti automobilį. Pirmiausia buvo keičiama kėbulo spalva – renkama ilgai ir labai kruopščiai, bandant įvairiausius mišinius ir pigmentus. Rezultatas – neįtikėtinas blizgesys ir ryškumas.
Išorės „tiuningas“ buvo tęsiamas iš už Atlanto atkeliavus kėbulo apdailos paketui, kuriame – priekiniai sparnai, slenksčiai, buferiai. Visos detalės pagamintos iš stiklo pluošto. Kadangi Acura RSX varoma priekiniais ratais, galą buvo nutarta palengvinti pakeičiant standartinį bagažinės dangtį į karboninį. Na, o variklio dangtį Mindaugas nusprendė palikti standartinį, nes sumažinti svorį, didinantį varančiųjų ratų sukibimą, nėra gerai.

Sportiški akcentai

Siekiant vieningo stiliaus variklio gaubtas buvo nudažytas juodai. Įspūdingai ir gana įdomiai atrodo šoniniai automobilio slenksčiai. „Vieniems šis elementas labai patinka, kitiems atrodo tiesiog baisiai, – sako Mindaugas rodydamas  ties priekiniais ratais į viršų iškilusias slenksčių dalis. – Aš iš tų, kuriems šie slenksčiai gražūs“.
Agresyvumo automobilio išvaizdai suteikia priekiniuose sparnuose esantys smailėjantys įdubimai. Sportinę Acura RSX prigimtį išryškina apatinėje galinio buferio dalyje sumontuotas difuzorius. „Dar turiu galinį spoilerį, bet jo tiesiog neuždėjau. Gražu ir taip“, – teigia Mindaugas, nemėgstantis, kai automobilis būna aprašinėtas  ar apklijuotas lipdukais. Dėl šios priežasties ant Acuros kėbulo nei priekyje, nei gale nerasime net modelio logotipo.
Tiesa, buvo nelengva pritvirtinti visas kėbulo apdailos detales, atkeliavusias iš Amerikos.
„Nebuvo taip, kad uždedi ir tinka idealiai. Meistrams teko nemažai pavargti šlifuojant, pjaunant ir lankstant detales, kol viską pavyko tinkamai pritvirtinti“, – gyrė Mindaugas šauniai padirbėjusius lietuvius mechanikus. Buvo pakeisti ir priekiniai bei galiniai žibintai, o vietoj standartinių 16 colių ratlankių sumontuoti 17 colių ADR DV-8 sportiniai, juodos spalvos.
Automobilio vidus išliko beveik standartinis – apdaila šeimininkui patiko. Juodai iš vidaus nudažytas tik stogas. Itin gražiai atrodo odinės sportinės sėdynės su integruotais galvų atlošais, idealiai atliekančios savo funkciją įveikiant staigius posūkius.

Sutramdo draugė

Techniniai pakeitimai – nežymūs. Sportinis AEM oro filtras ir sportinis dujų išmetimo bakelis suteikia kelis „arkliukus“ RSX Type-S 2 l Dohc i-Vtec varikliui, ir taip išvystančiam 200 AG. Ateityje Mindaugas ketina sumontuoti sportinius Koni amortizatorius, tad pakaba bus stangresnė.
Turbūt įsivaizduojate, jog tokiu sportišku automobiliu Mindaugas laksto gatvėmis kaip lenktynių trasoje. Anaiptol – daugiausia draugės dėka – jaunasis žiedo meistras viešuose keliuose išmoko važinėti ramiai, nepažeidinėdamas eismo taisyklių. Norinčius pasigalynėti Mindaugas mielai kviečia išbandyti jėgas Kačerginės Nemuno žiedo trasoje.